joi, 3 august 2017

Mai mult ca perfect


Sezonul 7 din Game of Thrones a inceput, așa că maratonul de GoT trebuie pregătit!
Da, GoT e unul dintre serialele mele preferate. Înainte de a începe oricare sezon, mă pregătesc de cateva zile de stat în casă pentru un maraton de GoT cu toate episoadele, începând cu episodul 1 până la finalul serialului. Ce-ti trebuie pentru un maraton de seriale? Mâncare!
Daca vrei ceva de calitate, am eu un pont.
"Selectarea atentă a materiilor prime și creativitatea maeștrilor gelatieri au permis crearea unor rețete premium, realizate din lapte proaspăt italian de calitate superioară și cele mai bune ingrediente de origine italiană și internațională, precum fistic din Sicilia, suc de lămâie din Sicilia, alune de pădure din Piemonte, vanilie Bourbon din Insula Reunion. "
Ai ghicit, este vorba despre gelato, dar nu oricare. Cel care merge cel mai bine cu GoT sau cu oricare alt serial este Siviero Maria! Cu o poveste interesantă în spate, acest gelato ne dă pe spate cu gustul minunat pe care-l deține. Ce este și mai important este că sunt atââââtea sortimente încât îți vine să cumperi din fiecare cate un fel. Preferatele mele sunt: Cappuccino, Cioccolatissimo, Tiramisu, Panna Cotta si Stracciatella. Da, am enumerat destul de multe, dar nu trebuie ratate nici cele precum: Vagnilia del Madagascar, Pistacchio, Limone Fragola, Crema di Firenze, Ciock Menta sau Bacio.
Dacă ești la dientă nu e nicio problemă! Acest gelato nu e ca oricare înghețată. Înghețata normală are peste 10% grăsime, dar acest gelato are aproximativ 7%, așa că nu te îngrijora.
Winter is coming! Din frigider. Haha. Ce ador cel mai mult la acest gelato este ca se poate mânca iiiiimediat după ce-l scoți din frigider.  Ce poate fi mai bun?
Cred că dacă cei din GoT ar fi avut Gelato Siviero Maria, nu le-ar mai fi păsat de niciun tron! E fericire la cutie și merge cel mai bine în momentele de suspans din serial.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mai mult ca perfect

Sezonul 7 din Game of Thrones a inceput, așa că maratonul de GoT trebuie pregătit! Da, GoT e unul dintre serialele mele preferate. Înain...